onsdag 11 mars 2009

Yes!!!!!!

Tentaresultatet låg ute på Studentportalen nu. Jag klarade mig och fick G! Jösses vad skönt att slippa göra om denna tenta!

Tjohooooo!!!!
Syrran, jag och smågrabbarna åkte in till Läromedelsmässan i eftermiddag. Himla trevligt måste jag säga! Vi fick lite grejer med oss hem och smågrabbarna fick lite grejer de med. Alla var nöjda och glada. Bäst var när en kvinna säljer ut sina böcker för 10:- styck. Jag köpte 5 böcker till David. Så fort denna kvinna sa att hon reade ut kvarvarande böcker kom en annan kvinna och roffade åt sig så mycket hon bara kunde! Hur är folk egentligen? Hon gick fram som en ångvält och plockade som besatt! Pinsamt, det finns verkligen folk till allt ...

3 kommentarer:

  1. Vad skönt för dig att inte göra om tentan :) Vad pluggar du till?

    Kram Benita

    SvaraRadera
  2. Kul att det gick så bra!!! Stort grattis! Extra skönt när du slitit så hårt och kände dig så osäker antar jag:)

    SvaraRadera
  3. Det gör ingenting. Du får klampa hos mig hur mycket du vill =)
    Vad roligt med lärare. Funderade själv på att läsa det ett tag. Men det har inte dragit mig längre än till funderingarna.

    Kramar Benita

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...