söndag 15 mars 2009

Pjuks!

Hhmmm ... Jag måste nog erkänna att jag har ett smått skobegär. De två första skorna köpte jag på Återvinningen igår. Stövlarna är knappt använda och enligt mamma som spanade in dom lite extra tydligen även i skinn. Jag kan inte tolka såna där skosymboler, vad som är vad, bara skon är skön så struntar jag i resten. Båda paren kostade 60 kronor styck. Lågskorna hade visst kostat 700 kronor en gång i tiden för prislappen satt kvar. Jag gillar att köpa begagnade skor, någon har ju redan trampat in dom. Perfekt! Igår funderade jag högt och kläckte ur mig "Vad ska jag med alla skor till egentligen?" Jag har ju släpat hem ett x antal skor genom åren och har en skön samling. Jag kom på mig själv i mitt uttalande och förväntade något syrligt tillbaka från maken. En blick, ett skratt och "Ja, säg det ..." Jag väntade något mer men näpp, inte. Tack för det älsklingen!
Stövlarna har idag strosat igenom Ikea och lite till. Hur sköna som helst!






De här små raringarna nedan inhandlades dock inte igår. Dessa hittade jag i en kartong hos Evert Larssons diversehandel i Vadstena när jag tog mig en tur dit i början av året. De var så söta och charmiga och trots att de inte direkt är min stil fick de följa med hem.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...