tisdag 24 mars 2009

Pjuhhh!

Idag har jag tragglat nästintill hela dagen med denna hemtenta och nu har jag skapligt ont i min rumpa. Trots dess storlek kan jag inte påstå att den bidrar till någon mjukare sittning. Näe då. Tvärtom. Undrar då hur en riktig smalis känner som inte har lika mycket fyllning som jag på sin baksida?

Nu har jag ändå fått ihop något som jag känner mig nästan nöjd med. Jag skriver nästan för helt och hållet är jag inte nöjd men det får jag bearbeta i morgon. Den avslutande delen ska fyllas med lite flera ord och sen ska allt läsas igenom sisodär 1000 gånger innan den skrivs ut. På torsdag ska vi ha med tentan till seminariet och jag tror vi ska samtala om den i grupper. På fredag ska tentan in och sen är det bara att invänta dom.

Men nu ska jag springa några varv runt, runt här i huset för att se om rumpan kan vakna ur sin dvala och sen ska jag gosa med David som i stort skött sig själv idag när jag har suttit här och maken har häckat i soffan.


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...