lördag 21 mars 2009

Inte nog med Eva ...

... eller, ja, hon har varit lite laidback om jag säger så även om hon kommit fram ibland och härjat. Men nu, enligt maken i alla fall, är jag en brittisk terrier utan humor som kommer fram och morrar lite då och då.

Vadan detta då? Jo här sitter jag lite smått upptagen och kollar fram och tillbaka och inser till slut att jag beställt helt fel litteratur till kommande kurs (jag snurrade nog rätt bra den dagen) när maken kommer hit och hänger i örat och ska småkittlas och vara rolig. Tror han ja. Den brittiska terriern morrade till och maken försvann muttrandes in till David och sa att mamma är en hund. Kanske dags att hugga maken i benet?

Skämt åsido. Han lär nog få ett tjuvnyp på ett väl valt ställe idag, när han är upptagen och mitt uppe i något. Hämden är ljuv var det någon som sa ..... Moahahahah .....



Önskar Er alla en skön, solig helg!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...