lördag 7 mars 2009

Maken sliter, jag softar

Sakta men säkert händer det grejer i hallen. Maken hinner inte göra så mycket i veckorna, speciellt inte när han är ute och reser och får istället ta igen detta på helgen. Han jobbar på och jag, ja, vad gör jag egentligen?? Grejar och sköter markservicen. Som svärmor sa en gång: "Underskatta aldrig markservicen!"

Oh, apropå det kom jag på min lilla låda som jag skulle fixa. Jag limmade brädlappar förra helgen och *harkel* idag kom kortsidorna ur tvingen. Ehh, det går sakta men säkert på den fronten med. Jag ska ta och gå ner i källaren och spåna lite och se hur jag ska få ihop den. Bäst att passa på när spikpistolen är framme.



Före

Lite senare ...


För ett tag sen ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...