måndag 2 februari 2009

Aaaaaaiiiiieeeeee .*snubbel, host och hack*......

Jag vill kunna prata! Jag vill låta normal! Jag vill ha tillbaka min röst! Min röst håller inte och brister för minsta lilla sen står jag där och låter som Achmed the dead terrorist när han skrålar ut i falsett: "I kill you!" (ni som sett klippet på Youtube förtstår precis vilken replik jag menar) David sa idag vid hämtning: "Du låter konstigt mamma". Ja, jag låter konstigt. Knatar omkring och viskar för att ha någon som helst förstålig röst. De jag pratat med idag har vid några tillfällen frågat "va?" när jag snubblat till på stämbanden. Min röst måste vila men jag lär väl låta så här i morgon också? I morgon hade jag tänkt stanna kvar efter föreläsningen och plugga med några för att försöka fatta denna ¤%#"%&)/&%()/R¤¤¤/ grammatik. Hur ska det gå?

3 kommentarer:

  1. Krya på dig! Och hoppas rösten hittar hem igen!

    /Sarah-systeryster 80

    SvaraRadera
  2. MIn röst kom tillbaka efter 2-3 dagar förra veckan. Den försvann på söndagen och i fredags kunde jag lätte sjunga Sing star så hav förtröstan;-)

    SvaraRadera
  3. Stackare! Hoppas den återkommer snart!
    Kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...