söndag 1 februari 2009

Beslutsångest!

Åh, vad jag velar jämt! Har precis exporterat denna blogg och skapat en ny och ändrat adressen. Men mäh, hur ska jag ha det?! http://www.helene306/ ... eller http://www.ingentingaromojligt/ ...? (det går inte att klicka på adresserna, jag har bara visat exempel!) Jag har ju bloggrubriken för den senare nu. Vad säger ni, vilken adress ska jag ha? Tyck till, snälla!! Alla bilder i sidogadgeten har inte trollats över men går jag in under "Anpassa" så nog ligger de där och trycker. Vafför blir det på dette viset ... ?? Åhhhhh!

Startade en blogg till, Helénes baksida och vet ni vad jag lyckades med där? Jo, få in besöksräknaren alldeles själv! För att få in räknaren i denna blogg svor jag mig gul och blå och lät maken trixa in skiten till slut men i baksidans blogg kirrade jag helt själv! Och det var inte ens svårt, funkade på första försöket. Undrar vad jag fupplade med när jag klippte och klistrade för att få det att funka här??

5 kommentarer:

  1. Jag vet inte...men jag kommer inte åt någon av dina sidor.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer hit, men inte längre. De andra två står det bara att sidan inte hittas på. har försökt klistra in .blogspot.com efter men det fungerar inte det heller.Kan vara jag som inte vet vad jag gör heller..det händer lite för ofta.

    SvaraRadera
  3. Som sagt, jag vet inte vad jag gör alla gånger. För nu fick jag det att fungera. *geni* *suck*

    SvaraRadera
  4. Det var då därför jag inte kom in. :D
    Du har ju till och med skrivit att det inte går att klicka på adresserna. Gudars...jag går och lägger mig. *trög*

    Men en åsikt, om jag nu vågar mig på att uttala mig när de två hjärncellerna verkar ha krockat och hamnat i koma, är att en enkel adress nog är att föredra. Något lätt att komma ihåg även för den mest senila.

    SvaraRadera
  5. Jo, jag håller med du. Det känns mer "rätt" om adressen stämmer med rubriken. Men vad är mest du? Vad vill du förknippas med? Är det viktigast att du är Helene? eller är det viktigast att Ingenting är omöjligt?
    Gjorde jag det lättare nu? ;)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...