måndag 23 februari 2009

Ingen återvändo

Idag smäller det, idag är det allvar! Helvete .... det är första gången jag har rejäl tentaångest! Är det så här det känns? Ja, lite hade jag inför PA 2:s tenta men den kändes ändå bra när den landade framför mig och den klarade jag ju och klämde till med ett VG. Den här tentan känns verkligen i magen och det känns definitivt inte bra. Alla andra tentor har ändå känts någorlunda bra. Denna är way of and beyond, far, far away in a galaxy known as ....

I helgen har jag nog försökt för mycket. Jag satt under fredagen, fredag kväll, i lördags och igår. I lördags började jag röra ihop lite och igår var allt ett enda kajko. Jag inte bara rörde ihop, jag fattade inte vad som ska vara vad och glömmer bort det mest enkla. Glöm för guds skull inte bort att "Det" är ett formellt subjekt och att det egentligen finns ett egentligt subjekt! Tror ni jag hajjar det i eftermiddag? Här ska det knapras Rosenrot, dra i mig en Red Bull och kanske en kanna kaffe? Tror ni det hjälper? Om inget annat sitter jag på toaletten resten av eftermiddagen. Nä, det går ju inte heller, då kommer säkert en tentavakt och bankar på dörren ....

1 kommentar:

  1. Hoppas att allt gick din väg idag gumman! Har själv haft en ganska lugn dag på Södra;)
    Hörs snart! Kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...