måndag 9 februari 2009

Kontrast


Vi spanar runt på Turkietresors hemsida, kollar priser och avresedatum. Kollar med kompisarna om de ska med. Frågan är om vi reser tillsammans? De funderar även på Tunisien. Vi har varit både i Turkiet och Tunisien och Tunisien blir dyrare för oss i och med att vi då får betala fullt pris för David. Turkiet har ett minipris för barn upp till 12 år. Först ville inte jag åka förän i slutet av maj/början av juni så terminen är avklarad men nu, ju mer vi kollar dessto mer skiter jag i det. Omtentor finns och livet går inte under för att jag är borta en vecka från skolan. Det kan medföra medarbete men klarar andra det så klarar väl jag det med? Får se om vi hittar något passande? Nu lurar maken på 2 datum i april. Shit, tänk vad gött om vi kan åka fast huuuu .... visa mig i bikini vill jag ju inte gärna .... Äh, vem känner mig där? Låt fläsket dallra!

2 kommentarer:

  1. Haha! Ja, låt fläsket dallra! Helt underbart med semester ju. Och vilken härlig bild.

    /Sarah-systeryster 80

    SvaraRadera
  2. Angående skålarna så är den svarta ju svart/lila i sin färg. Jag har glas i den färgen och ibland ser dom svarta ut och ibland lila och det ska ju vara så. Tycker den färgen är skitläcker:-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...