tisdag 24 februari 2009

Facit

Läraren har mailat ut facit till gårdagens tenta. Ouuppss ...... Grejen är att jag inte riktigt kommer ihåg hur jag gjort eller vad jag svarat. Lite irriterande! Dubbelkollade och 2 meningar på satsdelarna har jag tokfupplat på men kanske får jag in något rätt ändå? Näe, tror inte det. Avledningar och sammansättningar kommer jag inte ihåg alls, de gissade jag rakt igenom på. Presenterings - topikaliseringsgrejset har jag fupplat på 2 meningar vad jag kan komma ihåg. Ordklasserna, nja jag kommer inte ihåg men det känns lite som jag .... kanske klarat det. Böja verb ... jag kommer inte ihåg mina svar men ja, kanske prickade jag lite rätt där med? Tydligen krävs 60% rätt på tentan för att få godkänt. Undrar vad jag får? Har jag klarat mig eller kört? Bara att vänta och se men fanken vad nyfiken jag är nu!

1 kommentar:

  1. Förstår att du är orolig, men det har säkert gått bra! i värsta fall går det bra nästa gång! ;-)
    Kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...