söndag 22 februari 2009

Aaahhhhh!!!!!!

Tjahopp, i morse kom verkligheten ifatt mig och knockade hårt som en käftsmäll. Där stod jag på toaletten och försökte komma på vilken dag det är. Är det söndag, nej det kan det inte vara? Jo, det ÄR söndag, shit och helvete: det ÄR i MORGON jag skriver tenta! Helvete igen! Jag satt med 3 tentor igår och jag gör fel på satsdelarna. Ta ut ordklasserna blir lite hej kom och hjälp mig också (med andra ord: jag gissar rätt friskt), sammansättningar och avledningar kan jag inte alls och former och så vidare är det väl lite sisodär med .... i morgon är det allvar, på riktigt!

aaaahhhhggggghhhhhhhh!
shit, shit, shit
Snart ska maken iväg och hjälpa sin syster att flytta och jag ska skotta fram en väg och borsta fram bilen och lämna David till mormor och morfar, sen sitter jag med "ni vet vad ...."
Nu vill jag inte riktigt vara med längre ....
Kram!

1 kommentar:

  1. Lycka till i eftermiddag! Kommer nog gå bättre än du tror!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...