tisdag 10 februari 2009

Sjukstuga

Ja här är vi sjuka alla 3. David började redan lite smått i lördags för att fortsätta på söndagen. Igår var han hängig och somnade i min famn. Det har inte hänt sen jag ammade honom. Maken var hemma igår och hostade ordentligt. Jag kände mig rätt skaplig men ju längre dagen gick dessto sämre kände jag mig. På kvällen hade jag snytit upp en köksrulle! Idag känner jag mig riktigt urken. David är piggast av oss alla men han säger att han inte mår bra. Inte bra det här ... det är tredje sjukveckan och jag tycker det vore bra nu! På lördag ska vi åka till Sälen och då vill vi alla vara bra!

*snyter mig för niohundranittioniotusende gången*

1 kommentar:

  1. Hej hej!

    Åhh vad jobbigt! tredje veckan oxå? nu får det va nog. krya på er till lördag, jag håller tummarna för er!!

    kram Anna

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...