fredag 6 februari 2009

Snö!

Varför kommer det nu? Lite sent påtänkt och dessutom är det på 0:an så det kommer garanterat smälta bort inom en snar framtid. Jag vill ha vår, plantera och se grönska! Igår plockades alla pelargoner in som övervintrat i garaget. De var rätt många fick jag se. Hade jag så många pelargoner? Vilken tur att jag beställt 10 sticklingar till. Nu står de skrangliga och fula utplacerade vid barbordet på övervåningen och jag hoppas att de piggnar till.

Idag blir det att ge mig på gamla tentor. Litteraturen vi har är rörig och jag har kommit på att det bästa sättet för att få svar på mina undringar när jag inte fattar är att googla. Föreläsningsatteckningarna finns men jag har skrivit rörigt och hoppat lite här och var (kan det bero på att föreläsaren hoppat och kommit på saker efterhand??) så även de är ett ?.

4 kommentarer:

  1. Fast det är ju faktiskt så att sportloven börjar nu och då får det väl ändå lov att var lite snö... Sen kan det bli vår!

    SvaraRadera
  2. Håller med! Det är så tråkigt när snön kommer och det är 0 eller +1. Här är det numer bara blött :-(

    Här ska det också pluggas idag, har gett mig tusan på att göra klart åtmindstonde en inlämningsuppgift idag.

    Ha det gott!
    /Sarah-systeryster 80

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!

    vad roligt att du tittade in till mig o min nyöppnade blogg!! =)

    nu är den igång så det skriker om det haha! updates varje dag.

    hoppas du får en skön helg!
    välkommen åter.

    kram Anna

    SvaraRadera
  4. Det är ju asgött med snö!! Önskar man kunde åka skoter till Södra;)
    kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...