tisdag 3 februari 2009

Tjockskalle

God morgon!

Här sitter jag och inte gör vad jag ska. Ska lägga över ett schema jag knåpade ihop i Exel igår på USB och skriva ut och lägga tillbaka lite skräp från USB till datorn. Sen ska jag ta tag i grammatiken som jag ändå inte förstår mig på men idag ska jag försöka. Vaknade i morse och kände mig inte vidare fräsch. Bihålorna har kloggat igen och huvudet känns som en järnklubba som bankar på något annat hårt. Lär nog gå på tabletter hela dagen. Nyss fick jag en svettattack. Åldersrelaterad eller feber? Nåt var det. David tog mig för pannan när vi skulle till dagis. "Du är varm mamma. Du har nog feber." säger han med händerna placerade på höften i värsta Lotta på Bråkmakargatan-stuk och så ger han mig en förnuftig blick. Ja, är man snart 4 år så vet man ju allt. I alla fall David. Det har han sagt. En gladare nyhet är att min röst är något bättre idag, så tack för alla goa kommentarer igår, de hjälpte säkert till! Helt bra är det inte men det brister inte på vartenda ord jag säger. David tyckte jag lät konstigt idag också, men jag ska ju inte direkt prata med någon förän vid 15 när jag hämtar honom på dagis.

Nähä, nu är det dags att göra lite nytta.


Kram!

1 kommentar:

  1. Titta! Det gick! Visste vad du menade, men listade inte utatt det var så man skulle göra på egen hand. Tack!!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...