måndag 23 februari 2009

Oh!

Idag fick jag äntligen tummen ur och ringde frissan och bokade tid! Jag kommer inte ens ihåg när jag klippte mig sist? Jag tror det var i november? Eller var det i oktober?? Det var nog fanken i oktober när jag räknar på fingrarna. Jaja ..
Klippning och slingor är beställt men jag funderar på att ringa och dra till med någon färgning också? Hmmm .... För att dölja de grå som envist tittar fram. De kommer ju tillbaka trots att jag drar bort dom med pincett. På torsdag morgon ska jag bara sitta där i stolen och njuta av att bli ompysslad. Kosta vad det kosta vill. Blir det för dyrt får maken betala.

*visslar lite falskt*

1 kommentar:

  1. Gud så skönt det låter! Jag har inte klippt mig sen i ... maj... Så jag borde nog unna mig en klippning kanske;-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...