onsdag 11 februari 2009

Rudolf med röda mulen

Ja, det är jag det. Jag har snytit upp 2 köksrullar hittills och det bara fortsätter. Näsan rinner som en kran. I natt hade maken och jag över 39 graders feber. Jag var uppe och febersnurrade på toaletten inatt. När jag reser mig snurrar både jag och rummet. Borde tagit tabletter för att dämpa febern men jag såg framför mig hur jag skulle börja råsvettas när febern var på nedgång och lät det vara. Jag yrade tillbaka in till sovrummet istället. I morse tog jag Alvedon och har klarat mig fram tills nu, nu är det dags att ta lite piller igen känner jag.

*snyt och fräs*

Försökte ge mig på att lösa en tenta innan lunch när jag kände mig skapligt pigg men jag var inte ett dugg koncentrerad och fick inte ett rätt. Jag behöver plugga massor vilket jag inte har gjort och att bli sjuk mitt i allt gör inte saken bättre. Någon här hemma är full med energi i alla fall. Han röjer som bäst i soffan just nu. Han var sjuk i 2 dagar och jag hoppas det är likadant för maken och mig.

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni blir friska snart! *kram* på dig vännen!

    SvaraRadera
  2. Krya på er, ni också!
    Massor av kramar

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...