lördag 22 november 2008

Brorsans lampa är på plats.

Mitt försök att själv montera lampan fick maken att sätta fart, även om det tog sin lilla stund. Nu hänger brorsans lampa på toaletten på övervåningen. Maken kom ner och muttrade "Den är ju grön och brun och ful. Den passar ju inte in." Han behöver inte gilla lampan, han monterade den så det måste betyda att han inte tycker den är så ful? I sådana fall brukar han protestera högljutt. Våra åsikter har en tendens att gå isär och på köpet är vi båda lika envisa. Bra kombination. Jag tycker i alla fall att den ser jättebra ut där den hänger och passar bättre in med det övriga på toaletten. Maken behöver nog bara vänja sig lite.

4 kommentarer:

  1. Hahaha Läste det här högt för sambon. Det stämmer så in på oss! Jag står helt på din sida! Efterlyser en bild på den uppsatta lampan i sin nya miljö. Blev säkert skitsnyggt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lovar att jag ska bidra med ett foto snart!

    SvaraRadera
  3. Precis som jag trodde, blev skitsnyggt!
    Men vad liten den ser ut?! Eller är det så att ni har ett JÄTTEstort badrum bara?

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...