söndag 30 november 2008

En ren nostalgitripp!

Har ni någon gång vägarna förbi Vadstena så rekomenderar jag ett besök hos Evert Larssons divesehandel vid hamnbodarna precis vid slottet. Här kan man titta på gamla miljöer, göra fynd och bara gå omkring och njuta av atmosfären. Tog en tur dit idag och kom hem med ett par släta/flätade klackskor i brunt och cremévit. Om jag kommer använda dem är en annan femma men jag föll för dem totalt och de kostade endast 50:-. Hittade fina vinkristallglas men åter igen fick jag rannsaka mig själv. Vi har redan fina glas som vi inte sliter direkt på och den stora frågan var egentligen: Vart har jag plats för dem? Nä, de fick stå kvar men jag gick tillbaka 3 gånger för att titta, vrida och känna på dem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...