fredag 21 november 2008

Äh ...

Jag började så bra, ville sen sätta mig bekvämare, tappar boken och slumrar i 1 timme. Bara att inse, jag kommer inte klara tentan för jag klarar inte ens att plugga till den. Vaknar till när solen tittar fram. Härliga sol! Men oj, en inte så annan härlig syn möter mig. Sickna skitiga fönster vi har! Kanske borde putsa dem lite, det är inte direkt läge att dra fram vattenslangen och spruta på dem. En annan dag.

Under den varma pläden i fotöljen funderade jag på vad dagens lunch ska bli. Matfantasin är som vanligt lika torr som den torraste sherryn. Idag blir det tomtegröt. Lyxigt värre.

1 kommentar:

  1. Först trycker du så att nissarna börjar springa, sen drar du i katapulten neråt och släpper vid rätt tillfälle, helst innan avgrunden;-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...