söndag 23 november 2008

Jag har fått en utmärkelse!

Min allra första och jag har fått den av tinna. Kan inte undgå att vara lite smått stolt och självklart blev jag väldigt glad!

Reglerna:
1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Följande skickar jag vidare en utmärkelse till:

syrran, för att hon är den hon är och fixade roliga lekar på vårt bröllop!

heaven81, för att hon har ett underbart, vackert hem!

SaraM, för att hon är en superduktig fotograf och för att hon skriver så som de flesta känner men aldrig sätter ord på.

Dinkanesh, för dina härliga kommentarer! Tack!

tinna, för att du delar din vardag på ett komiskt och träffsäkert sätt! (tycker inte du behöver skicka till ytterligare 7 st om du absolut inte känner för det d.v.s)

Vitt hus med vita knutar, för vackra bilder och inspiration!

Hemma på landet, för vackra bilder och inspiration!

5 kommentarer:

  1. Du har ju gjort helt rätt ju. Se till att meddela alla oom att dom fått den bara:-)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Grattis grattis till dig!!!!!

    TAck du rara att du delar ueten till mig...TACK!

    Ha en bra söndag!
    MiaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack snälla syster! Du är bäst!!! Puss o kram//Marie

    SvaraRadera
  4. Tack för titten och grattis till utmärkelsen!

    Ha en riktigt skön söndag!

    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  5. Tack! :-D
    Dock fattar jag inte hur jag ska få upp en bild, och på vad. Och att meddela alla om att de fått den kommer ta mig precis hela kvällen med mitt *censur* mobila"bredband".

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...