torsdag 27 november 2008

Tacka vet jag mitt strykjärn!

Maken beställde en Tobi från Twins för ett tag sen och den kom hem förra veckan. Maken älskar paket speciellt med lite tekniskt innehåll och det tog inte lång tid innan han provade Tobin. Vi provade och provade men inte blev det så slätt på kläderna som det blir på reklamen inte. Maken har mailat och undrat hur vi ska göra för att få det slätt och undrat om Tobin inte är en bluff? Svaret: "Ni måste hålla plaggen sträckta." Vi har sträckt och dragit, lagt mot soffan och nu provade jag Tobin med strykbrädan. Nja, jag är inte ett dugg övertygad och för 1200:-behåller jag mitt strykjärn. Den är till och med snabbare än Tobin fast dennes reklam menar på annat.

1 kommentar:

  1. Bra, då vet jag att jag inte ska sukta efter en sån mer då:-)

    Nåt mer ni testat från Tvins, typ den där ångrengöraren? Ser ju jäkligt bra ut...

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...