lördag 15 november 2008

Tadaa!

Efter mycket om och men har jag nu lyckats lägga in bilderna utan att få en lucka i bloggen. Som jag har trälat, blivit irriterad och svurit men det lyckades till slut när jag delade upp bilderna i olika inlägg. Skam den som ger sig!
Men nu, nu har jag suttit här och grejat fram och tillbaka hela förmiddagen så det är väl dags att hoppa ur pyjamasen och försöka bli människa?
Maken och sonen käkar lunch, kanske skulle göra det innan?

Passade även på att dregla lite på heaven81:s sida. Tänk om även mitt hem kunde få se ut så? *fortsätter drömma*

2 kommentarer:

  1. Men vilken kul banner du har. Helmysig! Ett äpple som är gravid. Kramis:-)

    SvaraRadera
  2. =) det är kanon svårt att få bilderna snyggt i bloggen

    // moment 22

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...