fredag 21 november 2008

Jag har pluggat ... lite!

Ja, jag kom igång till slut. Antingen var det tomtegröten (tror inte det) eller en dos av Enaxín (troligen) Nyss kom det lite snö och jag fastnade med blicken utåt istället för ner i anteckningarna. Snö kan fortfarande göra mig fullkomligt jättebarnslig även om det nu för tiden mest innebär arbete med att skotta fram en gång och få fram garagenerfarten. Vidare till stora frågan: hur mycket behöver vi slira för att komma upp på gatan? För er som inte vet så har vi en trevlig sluttning ner till vårt hus. Gissa vem som kilat fast bilen på tvären mot ett staket i denna backe? Nä, ni gissade fel, det är faktiskt maken som lyckats med denna bedrift! *haha* Å andra sidan, jag ska inte vara alltför pessimistisk, det är en väldigt rolig pulkabacke! Inte alla som har det på tomten kanske?

Ska snart åka och hämta David på dagis och åka en sväng och handla. Får se om det blir paj till kvällsmat idag. David tuggade frenetiskt på en pajförpackning igår och ylade att han ville ha paj. Det som kan tänkas finnas i en paj fanns i frysen så jag sa att vi kan göra tacopaj i morgon istället. Han godtog inte riktigt det svaret men gav sig till slut när vi bestämde att vi skulle åka och hämta pizza.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...