fredag 14 november 2008

Grattis Hannah!

Idag fyller min systerdotter 12 år. Har fortfarande svårt att ta in att hon faktiskt håller på att bli stor och på väg att bli en kvinna. Skulle vilja hålla kvar tiden ett tag och låta den stå still. Det funkar ju inte riktigt så. Har lika svårt att ta in att lillebror är en vuxen man. Han är fortfarande lillebror fast han är 29 år.

Läste något igår som fick mig att fundera och tänka på mitt egna liv. Är jag lycklig? Har jag hittat rätt? Gör jag det jag vill? I regnet hem från dagis slog det mig att jag tror man alltid försöker sträva mot något bättre. Vi har det vi har men vill hela tiden ha mer. I mitt hjärta är jag mer än nöjd. Jag har fått det jag vill ha men ibland är jag ganska dålig på att inse allt det fina jag har omkring mig. Jag behöver bli bättre på att uppskatta det jag har mer. Det finaste jag någonsin har gjort är David. Inget kan slå det!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...