torsdag 13 november 2008

Första gången!

Tja, någon gång ska väl bli den första? Trodde väl aldrig för några år sen att jag skulle spendera så mycket tid framför en dator (en alldeles egen dessutom!) som jag gör nu, mycket beror på skolan och med facit i hand, livet är mer datoriserat nu än vad det var för några år sen. På gott och ont kanske? Sen kanske det gör sitt att jag har en tekniktokig make? Allt som har namn på plasma, LCD, datorer, kablar av varierande sort, olika teknikpryttlar eller fjärrkontroller är något som får hans ögon att glittra. Bara jag kan läsa textremsan på tv:n är jag nöjd men jag måste erkänna: det är jäkligt bra med sourroundsystem som gör sitt runtom i rummet, en stor tv är inte heller tvi skit.

4 kommentarer:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...