söndag 21 december 2008

Fjärde advent

David kom inlullandes någon gång inatt. Ca 1 timme efter hans intåg känner jag kramp i magen och ett illamående som sköljer över mig. Rotar fram ett täcke, mumlar till maken att jag parkerar mig i källaren, med en hink i närheten, ifall jag inte skulle hinna till toan. Turligt nog blev det aldrig verklighet. Jag har verkligen fobi för att få upp sånt som en gång har åkt ner och får panik, skakar och gråter. Jag slapp det i natt. Någon gång klingar allt av och jag kan sträcka ut mig från den fosterställning jag befunnit mig i. Det är inte riktigt bra än. Magen känns av och ett lätt illamående sitter i halsen. Intalar mig att det är lördagspizzan som är boven i det hela. Att jag aldrig lär mig att min mage inte gillar pizza? Kanske denna gång?

Önskar Er alla en trevlig fjärde advent!
Snart är Tomten här
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...