lördag 27 december 2008

Tänk, tänk, tänk


Denna grej fick maken av en leverantör inom koncernen i julgåva. Jag har aldrig lyckats klura ut såna här saker utan att fuska med facit. Denna klarade jag! Överlycklig gick jag ner och demonstrerade för maken! Lyckades ytterligare en gång på juldagen. Ha! Jag är smart!
*ibland så ...*
Den går ut på att stapeln med träbitar ska flyttas till en annan pinne. Man får bara flytta en träbit i taget och inte lägga en större bit över en mindre.
Riktigt rolig grej. Bra när jag ska gnugga cellerna.

2 kommentarer:

  1. Åh, sådant kan jag bli galen på!!

    SvaraRadera
  2. Just den där klarar jag också, men enbart för att barnen spelar Pettson och Findus i Trädgården och där ska man hoppa grodor från en sten till en annan på samma sätt. SÅ jag har lärt mig;-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...