tisdag 23 december 2008

God Jul!

Det blev en sväng till M-blommor idag. Vet inte hur många gånger jag varit där på kort tid? En julgrupp till svärmor och svärfar stod på listan och när jag ändå är där kan jag lika gärna ta en titt på deras julrea. Jag har ett tag suktat efter tazetter. Nu har jag det på matbordet. En julros tittade så bedjande på mig så den åkte ner i korgen den med. Den står nu på yttertrappan men kanske åker ner i jorden idag. Vill njuta lite av den på trappan först.
Med dessa bilder vill jag önska Er alla en riktigt God Jul!






Imorgon är det julafton. Helt otroligt, vart tog detta år vägen?? Känner ett leende inombords och julstämningen finns där trots saknaden av snö på backen. I morgon kommer jag vara lika barnslig som sonen. Vi tar vår egna lilla julafton här hemma innan det bär av till svärföräldrarna.
Undrar vad jag får av Tomten??

Kram!

2 kommentarer:

  1. God jul!!
    Hoppas ni alla får en underbar dag i morgon!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. God Jul vännen!!! Hoppas du får något trevligt av tomten:(

    Kram Martina

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...