onsdag 31 december 2008

Jag ljög igår ...

Skrev att jag inte skulle göra mer hjärtan igår. Det var inte hela sanningen. Trots nål i tummen och lite irritation över att det inte var så förbaskat lätt som jag föreställt mig så kunde jag inte släppa tanken. Måste prova en gång till. Så efter mitt inlägg gjorde jag 3 hjärtan till. Ett blev bra, de andra blev ... mindre bra om jag säger så. Nu är i alla fall symaskin, tyger, nålar, saxar och trådrullar undanplockat. Ska jag vara ärlig så vill jag göra några till. I jakt på den jättefina liksom. Men det har jag inte tid med. Linneskåpet och dörrar ska målas, huset ska röjas inför kompisarnas ankomst, sängar ska bäddas, pannacottta ska göras och självklart måste jag prova dukningen. Ingen tid att slöa, lika bra att sätta fart!


Kram!

2 kommentarer:

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...