lördag 27 december 2008

Oouuffhh ...

Jag gjorde något skitdumt igår kväll. Så förbenat urdumt och korkat!

Jag ställde mig på vågen ...

Varför gjorde jag det?? Synden straffar sig själv och jag kan inte skylla på någon annan. Ingen annan än jag har ätit mig till denna kropp, men jag har god lust att skylla på syrrans förbannat goda julkola. Handen gick skytteltrafik till och från burken tills kolan var slut. Nä, jag har bara mig själv att skylla. Inte undra på att alla kläder är små. Måste nog rensa mer och köpa upp mig till en större garderob. Eller så tar jag tag i problemet på allvar och inte småfjuttar halvhjärtat varje dag som jag gjort de senaste månaderna? Nä, nu jävlar ska det bli ordning på torpet! In med GI-tänk. Pronto!

Jag börjar idag.

1 kommentar:

  1. Känner igen mig precis!
    (Men du ser så smal och söt ut på bilden!!)


    Här har vågen åkt ut, jag klarar bara inte av att väga mig längre.....
    har också ett problem med att lägga om dieten eftersom jag ju måste äta pedagogiskt i skolan med barnen (visst luktar det undanflykt, ;-))
    Har precis käkat hamburgare i dag på rean och nu ostbågar dessutom...
    Jag är tyvärr helt (j*vla) karaktärslös... suck! :-)

    Hoppas att du har bättre karaktär!!!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...