torsdag 4 december 2008

Jag är rik!!

Jag är rik på många saker och alla dessa saker är inte av materiella ting. Jag är rik på mycket i min omgivning och kan egentligen leva på bara det men det är bra att ha andra saker också. Idag var vår bankman här och spanade runt i vårt hus för att göra en värdering tills vi ska skriva om lånet. Innan han åker får maken skriva på några papper. Papper som gör mig ett kort rikare med tillgång till makens konto. *gnuggar händerna*. Idag kom kortet, måste säga att vi har en väldigt effektiv bankman! (tydligen har maken och han pratat om detta innan och kortet redan beställt) Så nu, nu kan jag shoppa! Hejdlöst och galet! (bara koden kommer)*gnuggar händerna igen* Nävars, jag är inte direkt den shoppinggalna typen, bara ibland. Så kära älskling, läser du detta, var icke orolig, kortet kommer förvaltas väl. Känner jag mig själv bäst kommer det vid användning ge ett dåligt samvete på köpet ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...