onsdag 17 december 2008

Lugn och fin ...

Jodå, hon tittade fram och fräste i morse, i stressen att hinna till dagis. Det utlösande var chokladfingrar på den vita soffan (varför köpte vi denna soffa??). Stunden senare skrattade vi och skämtade om fingervanten som vi alltid gör och det blev en hög pussar och kramar på dagis. Det klarar jag mig på ett tag. Nu är tvättmaskinen klar, jag har hittat det jag ska på nätet till seminariet i morgon och ska sätta mig för att läsa litteratur. Eller ska jag ta en titt till M-Blommor först? Tror jag hänger tvätten och drar en repa. Ja, så gör jag.

Ikväll blir det julbord med makens jobb. Till Mejeriet och show i Vadstena. Innan har det varit i Munkklostret. Undrar hur detta blir med show och allt? En sak är säker, argbiggan kommer hålla sig i skinnet. Tur att hon undviker att titta fram utanför hemmets väggar.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...