måndag 29 december 2008

Nu är det kört ...

Så, nu finns ingen återvändo. Farmors linneskåp har tagit första strykningen mot att bli helt vit. Färgen räckte precis, måste köpa ny burk i morgon. Skåpet var betydligt enklare att måla än klaffbordet. Egentligen kanske jag borde känna lite ånger? Jag menar, pappa har gjort ett jättejobb att en gång i tiden få den trären. Fast, när jag var färdig och tittade på skåpet tycker jag den är mycket finare nu, och då med endast ett lager färg. Tänk vad fint det kommer bli när det är helt färdigt.


Ska roa mig mer att peta in mer bilder. Har inte lagt in tillräckligt med bilder idag, än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...