fredag 19 december 2008

Sista dagen i skolan!

Kan inte påstå att jag engagerat mig för mycket denna vecka i skolan. Det som skulle vara läst har jag inte läst. Skäms på mig. Synden straffar sig själv, det blir att läsa under julledigheten för att få lite på benen inför kommande tenta den 15/1 2009. Hämtade förra tentan igår och jag var 5 poäng ifrån VG. Det stör mig en aning måste jag erkänna. Jag har tabbat på enkla saker. I vanliga fall är jag jätteglad för att få ett G och slippa omtenta men nu känns det "jaha". Jag kunde gjort bättre ifrån mig. Får försöka på nästa tenta men den blir lite mer komplicerad än denna fast den kommande tentan är på mindre poäng. Jaja, försöka kan jag ju göra.

Med undantag för rejäl huvudvärk och 2 föreläsningar i skolan är det väldigt skönt att det är sista dagen i skolan för i år! Huvudvärken lär jag dras med, den är för att stoppa Eva men det kan jag ta. Hon har blivit dämpad och visar en mildare sida även om hon gärna vill komma fram och hugga lite ibland, fast inte lika hätskt och bitskt som innan. Nu höjer hon rösten mot det tidigare djungelvrål som kom innan. Skönt att hon är lugnare, både för son, make och mig själv och jag slipper stå bredvid och undra vem denna argbigga är som härjar i min kropp när hon visar sin allra värsta sida.

Gissa vem som somnade gott i soffan igår föresten? Innan 21.

Snart är det jul hörni!
Kram!

1 kommentar:

  1. Visst är det härligt med lov!

    Måste ju trots allt gratulera till att du klarade tentan med glans fast jag förstår ju att det känns lite som att snubbla på målsnöret när man är så nära VG!

    Ta hand om dig!

    Kram

    Flisan

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...