torsdag 11 december 2008

Underbara ord

Vid läggningen läser jag "Mormors lilla kråka" för sonen. I slutet av boken finns sången. Den sjunger jag många gånger och roligast är att slänga sig lite hit och dit i sängen. När jag läst sagan för andra gången vill David sjunga för mig och göra rörelserna. Vi avslutar med att sjunga två gånger till. David lägger armarna om min hals, kramar mig hårt, ger mig en puss och säger:
"Jag älskar dig mamma"
Min underbara kille! Finns det något ljuvligare att höra? Jag älskar dig också, genom hela Universum och tillbaka!
För alltid!

1 kommentar:

  1. Hej Heléne, vad roligt att du är med i utlottningen och vilket saknar verkligen den tiden när ungarna var små o framför allt denna månad....ha en skön helg och ta det lugnt i julstressen, kram VIOLA

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...