måndag 19 januari 2009

2 små tjockisar ...


Kunde ju inte låta bli symaskinen likt förbaskat så jag frågade David om han ville ha några mer stjärnor? Jodå, 4 fingrar åkte upp vilket visade hur många han ville ha. Så många ville jag inte riktigt men det blev 2 välfyllda tjockisar. Dessa är likadana, vita på ena sidan och blå/vitrandig på andra sidan. De hänger nu i Davids fönster. Den vita stjärna han fick igår hamnade i vår sovrumslampa och det vita hjärta jag hängde där igår hamnade på handdukskroken på toaletten. Ska jag sy mer saker får jag snart börja ge bort till familjen. Det börjar bli fullt här ...

1 kommentar:

  1. Sy till miiiiiiiig! Jag är totalt värdelös på att sy, och tittar jätteavundsjukt på alla dina alster....

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...