lördag 17 januari 2009

Det blev en vimpel till ...

Vimpel, numera utlagd på Tradera. Vill du titta eller är intresserad? Jag heter helene306 där också

Jag valde mellan att se en film eller sy en vimpel till. Det blev en vimpel, när ångan ändå var uppe. Även denna var tänkt till Tradera men nu vet jag inte. Jag blev så nöjd med den så i morgon ska jag provhänga den i Davids rum. Passar det får den vara kvar men det är risk att den ryker. Maken tyckte den kändes för "blek". Kraftigt bomullstyg och gamla lakan, det är det man ska göra vimplar av tydligen. Perfekto!


Natti!

1 kommentar:

  1. SÅ fina dom blir:-) MÅste nog hålla koll på dig på tradera och se hur mycket du får för dom:-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...