torsdag 15 januari 2009

Porslin

Jag pluggade ju som sagt inte värst under förmiddagen när koffeinruschen kickade in. Efter det senaste inlägg fick jag fotomani och plåtade högt och lågt, runtom i huset. Rotade lite här och var i hopp om att hitta andra roligheter jag ställt på "bra ställen". Hittade inget. En del är uppe på vinden i kartonger men dit vågade jag mig inte upp igen. En gång räcker, det var lite farligt att balansera på stegens högsta punkt känner jag. Med min tur skulle jag säkert sopat i som en sill eller vippat stegen i mitt försök att ta mig upp. Nästa gång får maken vara närvarande för att putta upp mig så jag kan ta mig en ordentlig titt på vad vi har undanstuvat där uppe.


Uppläggningsfat Anna Rörstrand

Karaffer. Från makens farmor och mormor

Såsskål

Mina föräldrars lysningspresent

Min dockservis

Kaffeservis Hackefors

Matservis från makens farmor och farfar


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...