lördag 24 januari 2009

Dörrbyte

God morgon!

Nu står de stora männen i hallen med nya dörrkarmen och dividerar. Det ska bli intressant det här. De små männen röjer som bäst, med min inte välanvända pilatesboll, i soffan. Det där med Paolo Roberto var en snabbt övergående fling ... Inte min typ liksom men man vet aldrig, jag kanske hittar tillbaka till honom??

Igår innan midnatt pratade jag på msn med lillebror. Där, runt 9 på morgonen hade han 19 grader varmt, lite frossa efter att han bränt sig i solen och frös då lite smått. Fnys, vi hade på sin höjd 2 grader här och blåst. Nej då, jag är inte ett dugg avis på att han är på andra sidan jordklotet och har det gött. Men det är han värd och han trivs som fisken i vattnet! Undrar när han flyttar dit så vi kan hälsa på?

Hoppsan, nu händer det grejer i hallen. De river som bäst med en kofot. Det kanske blir riktigt bra det här? Och där kånkades vår gamla ytterdörr iväg ... Det händer grejer ...


Kram!

1 kommentar:

  1. Spännande, med kofoten till hjälp kan vad som helst hända;-)

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...