torsdag 22 januari 2009

Snart åker den fram igen!

Ja, min kära symaskin alltså. Idag hittade jag en gardinuppsättning i en tråd på Familjeliv och tänker norpa den rakt av. Har precis sprättat isär gamla lakan från makens mormor som jag sytt påslakan av. Vi använder aldrig påslakanen men nu när jag såg denna fina gardinvariant kommer lakanen sys om. Nu åker de några varv i tvättmaskinen och jag hoppas att syhålen efter tråd ska gå igen lite. När de torkat ska jag sätta fart! Tur, för jag vill ha nytt i vardagsrumsfönstren.

Annars .... Sprang runt i Linköping city idag. Hittade både det ena och det andra och kortet fick jobba lite. Tur att pengarna från csn har trillat in men några trillade ut rätt fort .....


Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...