måndag 19 januari 2009

Vet ni ...

... att det är rätt tålamodsprövande att försöka trassla ut en utomhusbelysning med 80 lampor i? Smarta jag har ju lagt de där vita plasthållarna som ljusen satt i när jag köpte dom på ett ypperligt bra ställe för jag hittar dom inte. Då får man försöka nysta ut trasslet som blivit när man lagt allt i en hög. Jag la det ordentligt från början men vad hjälpte det när son och make flyttat omkring på dom?

... lillebror är framme i Australien!

... vår nya ytterdörr kommer idag. Sen ska den bara monteras men det går ju på en kvart eller så. De stora männen lär nog gnugga sina grå och ta tag i det hela och lösa allt smärtfritt likt en dans. Dagens stora lögn: det här huset upphör aldrig att förvåna så det lär nog bli ett litet helvete att "bara" få dit en dörr också, garanterat. Men det är inte mina problem .... *moahahaha*

2 kommentarer:

  1. Nice med ny dörr :-) Andreas höll på en hel eftermiddag med vår blå ytterdörr. Fast han var ju ensam förstås...

    SvaraRadera
  2. Åh. Hur blev det med nya dörren? *nyfiken* Bildbevis!!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...