tisdag 13 januari 2009

Psst ...

Idag har jag, för första gången på evigheters evigheter, haft håret utsläppt h e l a dagen. Ingen snodd, ingen tofs. Nämnde mina luggtankar till Jenny, kurskamraten och hon sa direkt "Inte ska du klippa av dig luggen, du har ju jättelångt, fint hår! Det har ju växt jättemycket!" Kontentan, ihop med kommentarer här från er: jag behåller min långa lugg. Ett tag till i alla fall. Nu ska jag utmana mig själv i att vänja mig vid att ha håret utsläppt mer. Allt handlar i grund och botten om vana, så även detta. Tills vidare får jag fundera på hur jag ska dölja allt grått som jag idag såg i hårfästet! Skit alltså. Jag tonade ju håret dagen innan julafton, kan ju inte hålla på och tona vareviga månad! Det får nog bli slingor.

Natti!

1 kommentar:

  1. Du är säkert supersnygg med håret utsläppt.:-) Kramis

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...