lördag 17 januari 2009

Jag blev så sugen ...

Vimpel utlagd på Tradera


... på att sy vimplar igen så det blev en, och nu ligger den utlagd på Tradera. Jag heter helene306 på Tradera också om du vill titta där. Kanske skulle sy en eller några till? Det är ju kul! Det tyg jag köpte på Röda Korset tänkte jag sy om till gardin nu när Davids rum är ommålat men när jag var där och måttade visade det sig att tyget var för kort. Fanken ... Jaja, det går ju alltid att sy mer vimplar :-) Är även sugen på att plita ihop mer tyghjärtan men de var tålamodskrävande och mer pilliga att göra så jag ligger lågt ett tag. Fyllning, tack vare ett tips från min systerdotter, har jag däremot gott om så det behöver jag inte oroa mig för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...