söndag 25 januari 2009

Vill du ha chans på denna?


Jag är ju så löjligt barnslig av mig och tycker det är så kul att många tittar in i min blogg och det vill jag passa på att fira nu när besöksräknaren tickat förbi 1000!! Så, detta tyghjärta kan bli ditt. Allt du behöver göra är att lämna en kommentar med ditt namn, alternativt skicka ett mail (adress finns i högerspalten). Har du blogg får du gärna länka. Du som inte har en blogg är självklart lika välkommen att delta. Utlottningen håller på till söndag den 1 februari kl 12, sen ska David få dra vinnaren.

5 kommentarer:

  1. Första tävlingen jag är med i så absoluit - jag gillar dina grejer så jag vill vinna den!

    Min blogg adress har du redan ;)

    SvaraRadera
  2. Klart jag är med!! grattis till alla besökare ! du har en jättefin blogg!

    kram anna

    SvaraRadera
  3. Oj har du redan kommit upp i så många besökare! Härligt att du är så poppis!

    Givetvis vill jag vinna ditt superfina hjärta!

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Gulligt hjärta.:-) Kram Stina

    SvaraRadera
  5. Kul att läsa om dina äventyr med sax och nål. Du inspererar!!!

    SvaraRadera

Trevligt att du tittat in och tack för att du lämnar en kommentar!
Kram/Heléne

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...